Ingyen naptejet kapnak a balatoni óvodákban és a strandokon

Tavaly egymillió, idén pedig már másfélmillió forint értékű,  naptejet osztanak ki a Balatonra utazó gyerekek között. Az akcióban bevetik a balatoni mesehőst, Füred Kapitányt is, aki a gyerekek figyelmét próbálja majd felhívni az UV-védelem fontosságára.

A kampányban nem szeretnék a gyerekeket és a szülőket ijesztgetni, ahogy azt a legtöbb akcióban teszik manapság. Inkább a játékosságra és a tudatosságra helyezik a hangsúlyt.  

Sok nyaraló tart az UV sugárzástól, az internetet elárasztó rémisztő hírek miatt. Egy új akció keretében a turistákat arra biztatják, menjenek nyugodtan a balatoni strandokra. 

Az akció szervezőinek tapasztalata az, hogy a nyaralók a legtöbbször vásárolnak naptejet gyermekeiknek, de ha otthon felejtik, akkor nem vesznek újabbat. Mindez érthető, hiszen komoly ára van a minőségi naptejnek. Ugyanakkor ilyen napokon a gyermekek fényvédelem nélkül maradnak. 

A kampány keretében most több helyen is létrehozzák az  UV- mentes strandot. Ilyen például Balatonszárszó, ahol  egy héten át ingyenesen juthatnak naptejhez azok a gyerekek, akik otthon felejtették sajátjukat. Több balatoni óvodába és sportrendezvényre is visznek naptejet a szervezők. Jó példa erre Balatonföldvár és Siófok, ahol a helyi óvodákban használják majd a naptejeket. De az akció keretében jutott naptej Balatonfüredre is. Itt az egyik  úszó-tanfolyamokra járó gyerekek kapnak majd segítséget.

A kampányban bevetik Füred Kapitányt, a balatoni mesehőst, aki a siófoki, fonyódi kikötőkben és strandokon szervez kincsvadászatokat. Itt mutatja meg a gyerekeknek, milyen nagy kincs az egészség, miért fontos az UV védelem. Az akció keretében a gyerekek játékos feladatokat oldhatnak meg, jutalmul pedig Playmobil-figurákat és naptejet kapnak. Az akciót a déli part mellett, az északin is megszervezik. Almádiban, Alsóörsön és Tihanyban is találkozhatnak majd a gyerekek Füred Kapitánnyal.

Az akciót a francia Bioderma naptejek forgalmazójával és bőrgyógyászokkal közösen dolgozták ki. A kampányban nem szeretnék a gyerekeket és a szülőket ijesztgetni, ahogy azt a legtöbb akcióban teszik manapság. Inkább a játékosságra és a tudatosságra helyezik a hangsúlyt. Az akcióban arra szeretnének rávilágítani, hogy a napfény elengedhetetlen a szervezet számára, lehetővé teszi a csontfejlődéshez nélkülözhetetlen D-vitamin szintetizálását, növeli a szervezet ellenálló képességét, javítja a hangulatunkat. Másrészt viszont súlyos problémákat is okozhat. A közvetlen napsugárzás káros hatással van a bőrre és az egészségre. A megelőzés kulcsa a hatékony fényvédelem – nyilatkozták az akció szervezői.

 

Az akcióban részt vesz több játékgyártó is, igy például a nemzetközi hátterű Playmobil és a Piatnik társasjátékok forgalmazói. A kampányt több turisztikai szervezet is támogatja. Az akció egyes elemeit a Balatoni Hajózási Zrt.-vel közösen dolgozták ki.  A kreatív koncepció jogtulajdonosa pedig az A-Z Produkció Kft. 

Giorgio Pizzéria és Étterem

 

Állásajánlatok Kaposváron