Szita Károly (Fidesz-KDNP), Kaposvár polgármestere elmondta: az új Kossuth téri ügyfélszolgálati iroda kialakításának ötletét az adta, hogy az energiaár-robbanás idején látta, amint a korábbi, sokkal kisebb, Zárda utcai iroda előtt az utcán álltak sorba az emberek, várva, hogy elintézhessék ügyeiket.
Koncz Zsófia az Energiaügyi Minisztérium parlamenti államtitkára az átadón elmondta, hogy a korábbinál sokkal több ügyfél kereste meg az MVM csoportot, és vannak ügyek amelyeket személyesen lehet elintézni.
Az MVM a kaposvári állandó irodán kívül további 10 magyarországi iroda fejlesztésén dolgozik, és arra törekszik, hogy ügyfeleit minél hatékonyabban tudja kiszolgálni - tette hozzá.
Mátrai Károly, az MVM csoport vezérigazgatója azt közölte, hogy Kaposvár és környékén az ügyfélszolgálaton keresztül 15-20 ezer ügyet intéznek évente, ennek 90 százaléka a földgázzal, 10 százalék a villamos energiával kapcsolatos.
Az új Kossuth utcai irodában 21. századi környezetben várják az ügyfeleket, fontosnak tartják, hogy ők ne csak egy közműszolgáltatót, hanem partnert lássanak az MVM-ben, amely energiahatékonysággal, energetikával összefüggő tanácsadást, szolgáltatást is tud nyújtani nekik - közölte.
Egyúttal arra bíztatta az ügyfeleiket, lehetőleg minél többet használják a digitális csatornákat is ügyeik intézésre.
MTI
Fotó: MTI/Katona Tibor