A tervezett, szeptember 16.-i (hétfői) dátumhoz képest jóval hamarabb, már szerda délután visszaadták a forgalomnak a Kőröshegyi völgyhidat, teljes szélességében.
A tervezetthez képest korábbi befejezés többek között annak köszönhető, hogy a munkálatok előkészítése, az április próbaemelések óta folyamatosan zajlott. A cserék során nem szembesültek komolyabb nehézségekkel, így a munka jó ütemben, még az előre tervezett ütemezésnél is gördülékenyebben haladt. Emiatt 5 nappal hamarabb befejezték a munkát.
A munkálatok során közel 30 szakember, egy 76 méter emelőmagasságú, 160 tonnás autódaru és sarunkként 18 db, összesen mintegy 10 ezer tonna megemelésére képes hidraulikus emelő-rendszer dolgozott azért, hogy az elmúlt 17 évben elhasználódott és most cserélt egyenként közel 10 tonnás szerkezeti elemeket a lehető leggyorsabban és legbiztonságosabban kiemeljék, ezután pedig az újakat azok helyére milliméter pontosan beillesszék. Az új saruk egyediek, rendelésre készültek Németországban.
Ha már lezárták a hidat a forgalom elől, minden olyan beavatkozást is elvégeztek, amelyek egyébként forgalomkorlátozással járnak. Elvégezték a híd dilatációs elemeinek korrózióvédelmét a teljes keresztmetszetben, ahol szükséges volt aszfaltoztunk és a padkát is helyreállították, meggyorsítva ezzel az M7 -es autópálya szintrehozási munkálatait. Ezen felül a szalagkorlát- és fénytörő háló javításokat is elvégezték az érintett szakaszon.