A Kaposvári kisvállalkozók is megérzik a szigorításokat. A füredi út 57 pavilon soron lévő pecsenyésnél mégis pörög az üzlet.
Arról kérdeztük korábban kamionosból lett vállalkozót Märcz Tamás tulajdonost, hogy miként élte meg a vállsághelyzet második szakaszát. Sikerült -e az előző cikkünkben megírt fejlesztéseket megvalósítani vagy tán a 3. kérdés válaszában lévő óriási kedvezmény játszik közre?
1.Tamás, kérlek mesélj picit róla, hogy érintette az üzletet a szigorítás?
Mint minden kisvállalkozót, az én üzletemet is érzékenyen érintették a változások. Nagy hálával tartozom a törzs vásárlóimnak és a facebook követőimnek, hiszen a bevételben kevésbé érezhetőek a szigorítások, sőt volt rekord hónapom is. Ez a visszatérő vásárlók nélkül biztosan nem lenne lehetséges, úgyhogy nagyon hálás vagyok.
2.Azért biztosan kellett változtatnod, hogyan alakítottad át a kiszolgálást? Min változtattál?
A kiszolgálás jelenleg is zavartalanul folyik, természetesen az egészségügyi előírásoknak megfelelően 100%-ban betartva azokat.
Könnyebb nekem ezt megszervezni, hiszen a kamionozás előtt egy 13 éves pizzafutári múlttal is rendelkezem Kaposvárott és környékén, amit most kedvezően tudok kamatoztatni.
Az elégedett vendég ismérve szerintem, hogy soha nem verjük át, sem az étel mennyiségében, sem a minőségében, sem ár-érték arányban. Nem is kell számomra nagyobb bizonyíték, mint hogy az 1 éves nyitvatartásom alatt, fantasztikus törzsvásárlókör alakult ki. Ezt a hozzáállást javasolnám a helyi kisvállalkozóknak is, hiszen bármilyen vállalkozás csak akkor tud kitermelni visszatérő közönséget, ha a vásárlókat megbecsüli és akaratukat tiszteletben tartja.
3.Mit lehet jelenleg rendelni, változott -e a felhozatal a múltkori beszélgetésünk óta?
Jelenleg a rendeléseket, az ételeket át kellett kicsit reformálni. A tervezett belső fejlesztéseket jövő évre kellett tolnom, viszont a jelenlegi helyzethez alkalmazkodva sok újítást hoztam a kínálatba, ami elérhető áron, kiadós adag attitűddel lett összeállítva.
Ezek mellett sült és rántott ételeket körettel és rendszeres ajándékokkal szállítok ki. Például múlt héten üdítőt adtam. Dec. 14-23-ig minden egyszerre rendelt négy adag után az ötödiket ajándékba adom.
4.Hogyan lehet rendelni, mi a menete?
3 lehetőség van jelenleg rendelni, de természetesen személyesen is betudnak jönni a kedves vásárlók.
Telefonon a +36 70 223 8086 -os telefonszámon.
Facebookon üzenetben, itt egyébként minden nap reggel kiposztolom a napi kínálatot is ár táblával. A Haza íze pecsenyéző éven vagyunk fenn vagy @azigazipecsenyéző -t beírva egyből meglehet találni az oldalt.
Illetve megtalál mindenki a https://www.mitegyek.com/ weboldalon is.
5.Hogyan lesztek nyitva az ünnepek alatt? Januárban mikor nyit az üzlet?
Minden munkanapon nyitva tartok és várok mindenkit szeretettel. Illetve felhívnám itt a figyelmet, hogy van lehetőség karácsonyi rendeléseket leadni, ami lehet kész étel vagy füstölt áru.
Az ünnepi nyitvatartás:
December 23 szerda 8-18 óráig, dec. 24-én csütörtökön 10-12-ig leszek az üzletben, hogy a karácsonyra leadott rendeléseket átadjam, illetve kiszállítsam. A két ünnep között, dec. 28, 29 és 30-án leszek nyitva 8-18 óráig, dec. 31-én csütörtökön 8-12 óráig áll mindenki módjában disznóságokat vásárolni, hogy jövő évre kitúrja a szerencséjüket. Január 4-én hétfőn pedig egy boldog és vírusmentes év reményében újra kezdem az évet.
Tamás év végi üzenete:
Kellemes áldott és hithű karácsonyt kívánok minden magyar lelkű honfitársamnak és családjának, hiszen együtt ezt is átvészeljük. Most nehéz, mindenki frusztrált és mindenki ideges tudom, de a gödörből csak kifelé vezet az út.
Köszönjük az interjút a Haza Íze pecsenyézőnek, keressétek Tamást a 7400 Kaposvár Füredi út 57 pavilon sori üzletében vagy a 4. kérdés bármelyik elérhetőségén.